annelies-en-henri-katharenroute.reismee.nl

6 juli Best Venlo Koblenz Luxemburg

6 juli Best Venlo Koblenz Luxemburg

Al op de avond van onze thuiskomst uit Antwerpen hadden we een alternatief bedacht om op het beginpunt van onze beoogde route te komen. De hele bovenstaande route per regionale trein, waarbij we gebruik konden maken van het in Duitsland geldende 9 euro tarief. Aangekomen op station Luxemburg kondigde zich al de volgende uitdaging aan. De treinen richting Metz reden niet vanwege een staking. Het is dus nog maar de vraag of we morgen het beoogde Nancy zullen bereiken. Zittend naast onze tent, genietend van mijn kwartliter Aldi rode wijn en de laagstaande zon viel ik bijna in slaap. Gelukkig kwam Annelies vanwege hoofdpijnklachten, veroorzaakt door een tekort aan cafeïne, op het idee een kopje koffie te drinken in de plaatselijke brasserie. Vlug mijn rode wijn terug in het flesje en de fiets gepakt. Al met al lagen we 21.15 uur onder de wol.

Elly

De start zit niet echt mee! Wat een tegenslagen. Maar knap zoals jullie je er doorheen slaan. Wordt het morgen geen Nancy, dan overmorgen. Dat is het fijne van fietsen: vrijheid! En Metz is erg leuk: het Guggenheim is een van onze favoriete musea!

Marijke

Goh, dat is even vet pech voor jullie, sterkte!

Johan

zo kom je niet waar je gepland maar zie je weer andere mooie gebieden.De reis is begonnen,het wordt alleen maar mooier.Niet alleen gebaande paden leiden naar jou doel.Ga genieten met z'n tweeen en wij genieten mee.
Houdoe.

Adrie

Boerenopstand, corona, van der Poel met slechte benen en nu dit weer. Het houdt niet op.

Antoinette

een bijzondere reis dit jaar

Siem en jose

Idd de start is een goed voorteken!! Heel veel succes met jullie reis en geniet van al het moois en leuks wat er op jullie ongebaande pad komt toedeloe?

Charlotte

Hallo Annelies en Henri,
Wat ontzettend leuk en bijzonder dat jullie weer een avontuurlijke fietsvakantie aan het ondernemen zijn! We wensen jullie heel veel plezier samen, bijzondere ontmoetingen, mooie omgevingen, grappige momenten, plezierige fietsdagen en natuurlijk veel ZonLicht! Veel groeten van Charlotte van Zon en mijn drie geweldige mannen; Martin en de jongens!

Jeanne

Wat een apart begin van jullie vakantie. Hoop dat het nu steeds beter zal gaan. Jullie creatieve geest vindt wel oplossingen voor de hobbels die jullie tegenkomen. Een fijn vervolg en lekker genieten!

Franke

De start is er één van horten en stoten... Ik hoop dat deze verder goed zal verlopen.

Anny

Hallo Annelies en Henri, de start is niet echt vlot verlopen, maar jullie kennende, gaan jullie er voor!! Heel veel fietsplezier!!!