annelies-en-henri-katharenroute.reismee.nl

13 juli back home

Lieve mensen,

Andermaal een wijziging van onze route. Ditmaal Echt triest.
gisteravond ontvingen wij bericht dat mijn lieve zus opgenomen is in het ziekenhuis. Haar toestand is kritiek en uitzichtloos. We zijn vanmorgen naar Chalon sur Saône gefietst en hebben daar een ticket gekocht naar Nancy. Daar overnachten we, en de volgende dag rijden we met de regionale trein naar Luxemburg. Vandaar hopen we via de regionale trein naar Venlo te reizen. Daar kunnen en we dan met de NS naar huis.

Tim

Dat is inderdaad triest. Hopelijk kun je nog wat troost bieden straks. Veilige en voorspoedige terugreis!

Els

Sterkte!

Cees

Echt triest, heel veel sterkte samen!

Adrie

Ja, dat is echt tries. Sterkte

Wilma Van loosdregt

Och Henry en Annelies, wat een naar bericht , heel veel sterkte gewenst…

Ton van Hoesel.

Hoi Henry, Wens jullie veel sterkte!!

Jeanne

Henri, het is niet te bevatten, zo erg! Wat lief dat jullie direct zijn teruggekeerd. Je wilt graag bij haar zijn en haar steunen. Ik vind dit ook zoooo naar voor jullie, onderweg met een reisbestemming in het hoofd... k denk aan jullie en steek nu direct een kaarsje aan, with love Jeanne.

Ria van Vroenhoven

Wat erg Henri
Heel veel sterkte.

Elly en Marijke

Wat ontzettend naar dat jullie nu op deze manier jullie reis moeten beëindigen. Goed dat jullie je zus gaan ondersteunen, heel belangrijk. We wensen jullie alle sterkte!

Franke

Wat een ontzettend verdrietig bericht...
Heel veel sterkte toegewenst.

Dikke warme knuffel ?

Gerda

Wat een triest bericht. Heel veel sterkte Henri en Annelies.

Tanja

Wat verdrietig. Heel veel sterkte.

Marijke

Och, Henri en Annelies, wat ontzettend verdrietig..Ik wens vooral Henri veel sterkte. Fijn dat jullie nog op tijd terug zijn om er te zijn voor elkaar...

Frans

Dat jullie dat nu moet overkomen na al die problemen die jullie al gehad hebben. Veel sterkte met je zus.

Siny Bosch

Wat een triest bericht.
Ik wens jullie heel veel sterkte

Piet en Lies

Heel veel sterkte gewenst, en kom veilig thuis.

Hans Berende

Heel veel sterkte, ook de rest van jullie familie.

Ans en Herman

Het zit jullie ook niet echt mee deze reis. Sterkte en we hopen dat jullie er toch nog een vervolg aan kunnen geven dit jaar.

Antoinette

Wat een triest bericht. Ik snap dat jullie bij jullie zus en schoonzus willen zijn. Sterkte.

Anny

Wat een triest bericht!! Heel veel sterkte . Ik zie jullie snel

Johan

Jullie kunnen haar helaas niet meer redden maar wel wat ondersteunen.Het leven neemt zo zijn wendingen.Blijf samen veilig en gezond .Veel sterkte de komende tijd.

Charlotte

Beste Annelies en Henri, een goede terugreis gewenst. Het leven is net zo onvoorspelbaar als het weer... Veel sterkte voor jullie en voor je familie. Lieve groet, Charlotte